Krajkářství v ekonomice a společnosti podorlického regionu od 2. poloviny 19. století do konce druhé světové války – Jaromír Klášterecký
Jaromír Klášterecký
Diplomová práce
Krajkářství v ekonomice a společnosti podorlického regionu od 2. poloviny 19. století do konce druhé světové války
Lacemaking in Economy and Society of the Orlické Hory Mountains Region since the Middle of the 19th Century until the End of the Second World War
Abstract:
Diplomová práce si klade za cíl vyzvednout hospodářské a sociální aspekty majícívliv na život obyvatelstva i postavení krajkářů. Dále v ní bude zahrnuto pojednánío krajkářském školství, nástrojích a pomůckách, distribuci krajky, její užitív odívání i objasnění prolnutí dvou základních krajkářských proudů – východního azápadního. Práce je členěna tematicky, v rámci kapitol je zachován chronologickývývoj …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2009
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
- Vedoucí: Marie Bahenská
- Oponent: Václav Šplíchal
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KLÁŠTERECKÝ, Jaromír. \textit{Krajkářství v ekonomice a společnosti podorlického regionu od 2. poloviny 19. století do konce druhé světové války}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Filozofická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/1l49ai/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Historické vědy / Historie
Práce na příbuzné téma
-
Krajka v současném oděvu
Kateřina Kroupová -
Krajka v současném oděvu - Kaligrafie
Marcela Tejnecká -
Závěsná krajka jako dělicí prvek v interiéru
Jana Šimková -
Krajka v současném oděvu
Věra Prášilová -
Krajka a její současná podoba
Hana Heglasová -
Závěsná krajka jako dělicí prvek v interiéru
Miroslava Zudová -
1. Teoretická část:\nl{} Camera Obscura jako tvůrčí médium\nl{}\nl{} 2. Praktická část:\nl{}a) Vamberecká krajka jako šperk\nl{}b) Zašlá krása
Lenka LESENSKÁ -
Krajka v současném oděvu
Jan Macík