Teaching the Art of Passionate Reading – Bc. Ondřej Špaček
Bc. Ondřej Špaček
Diplomová práce
Teaching the Art of Passionate Reading
Teaching the Art of Passionate Reading
Anotace:
Diplomová práce zavádí pojem čtení s nadšením a zkoumá, jak lze takového čtení dosáhnout u středoškolských studentů. Pozornost je zaměřena především na roli učitele. V empirické části práce autor pomocí kvalitativních výzkumných metod zjišťuje a analyzuje názory na čtení a nadšení šesti gymnaziálních učitelů.Abstract:
The diploma thesis introduces the concept of passionate reading and examines how such reading can be achieved with secondary school students. The focus is on the role of the teacher. In the empirical part of the thesis, the beliefs about reading and passion of six grammar school teachers are described and analysed.Keywords
passionate reading constructing meaning literacy literacy events literacy practices learner centred approach experience compensatory L2 reading model interpretive communities literary discourse intermediality nonlinearity extensive reading reading attitude acquisition reading in the family beliefs about reading cross-curricular links grounded theory čtení s nadšením vytváření významů čtenářská gramotnost čtenářská gramotnost v praxi přístup zaměřený na studenta zkušenost kompenzační model čtení ve druhém jazyce interpretační komunity literární diskurz mezimedialita nelineárnost extenzivní čtení získávání postoje ke čtení čtení v rodině názory na čtení mezipředmětové vztahy zakotvená teorie
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ef364/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2017
- Vedoucí: Mgr. Lucie Podroužková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující emoční projev v rodném jazyce a ve druhém jazyce naučeném
Sabina JONUZI -
Význam pomůcek při edukaci žáků se specifickými poruchami učení ve druhém ročníku Montessori školy ve výuce českého jazyka
Radka Karpíšková -
Komunikační funkce ve výuce češtiny jako druhého jazyka a jejich reflexe ve vybraných učeních materiálech
Dominika HASALOVÁ -
Competencia pragmática en espaňol L/2 en estudiantes checos. Análisis y propuesta didáctica a través del correo electrónico.\\ Pragmatická kompetence ve španělštině jako v druhém jazyce českých studentů. Analýzy a didaktický návrh prostřednictím e-mailové komunikace.
Alfonso ÁLVAREZ VALLEJO -
Překlady umělecké literatury ve výuce ruského jazyka jako druhého cizího jazyka na středních školách
Kryštof Peršín -
Využití písní ve výuce češtiny jako druhého jazyka
Radka Matyášová -
Vliv mobilního čtení na čtenářské chování u vysokoškolských studentů
Christopher Jurák -
Rozvíjení informační gramotnosti v edukační praxi základní školy uplatňující Montessori pedagogiku: případová studie
Marija Šupicová