Bc. Ondřej Špaček
Master's thesis
Teaching the Art of Passionate Reading
Teaching the Art of Passionate Reading
Abstract:
Diplomová práce zavádí pojem čtení s nadšením a zkoumá, jak lze takového čtení dosáhnout u středoškolských studentů. Pozornost je zaměřena především na roli učitele. V empirické části práce autor pomocí kvalitativních výzkumných metod zjišťuje a analyzuje názory na čtení a nadšení šesti gymnaziálních učitelů.Abstract:
The diploma thesis introduces the concept of passionate reading and examines how such reading can be achieved with secondary school students. The focus is on the role of the teacher. In the empirical part of the thesis, the beliefs about reading and passion of six grammar school teachers are described and analysed.Keywords
passionate reading constructing meaning literacy literacy events literacy practices learner centred approach experience compensatory L2 reading model interpretive communities literary discourse intermediality nonlinearity extensive reading reading attitude acquisition reading in the family beliefs about reading cross-curricular links grounded theory čtení s nadšením vytváření významů čtenářská gramotnost čtenářská gramotnost v praxi přístup zaměřený na studenta zkušenost kompenzační model čtení ve druhém jazyce interpretační komunity literární diskurz mezimedialita nelineárnost extenzivní čtení získávání postoje ke čtení čtení v rodině názory na čtení mezipředmětové vztahy zakotvená teorie
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ef364/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2017
- Supervisor: Mgr. Lucie Podroužková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary and Lower Secondary Schools / Lower Secondary School and Language School Teacher Training in English Language
Theses on a related topic
-
Faktory ovlivňující emoční projev v rodném jazyce a ve druhém jazyce naučeném
Sabina JONUZI -
Význam pomůcek při edukaci žáků se specifickými poruchami učení ve druhém ročníku Montessori školy ve výuce českého jazyka
Radka Karpíšková -
Komunikační funkce ve výuce češtiny jako druhého jazyka a jejich reflexe ve vybraných učeních materiálech
Dominika HASALOVÁ -
Competencia pragmática en espaňol L/2 en estudiantes checos. Análisis y propuesta didáctica a través del correo electrónico.\\ Pragmatická kompetence ve španělštině jako v druhém jazyce českých studentů. Analýzy a didaktický návrh prostřednictím e-mailové komunikace.
Alfonso ÁLVAREZ VALLEJO -
Překlady umělecké literatury ve výuce ruského jazyka jako druhého cizího jazyka na středních školách
Kryštof Peršín -
Využití písní ve výuce češtiny jako druhého jazyka
Radka Matyášová -
Vliv mobilního čtení na čtenářské chování u vysokoškolských studentů
Christopher Jurák -
Rozvíjení informační gramotnosti v edukační praxi základní školy uplatňující Montessori pedagogiku: případová studie
Marija Šupicová