Petra Vechetová

Diplomová práce

Category management dětské kosmetiky a vlhčených ubrousků

Category management of baby cosmetics and wipes
Anotace:
Category management je proces řízení kategorií produktů dle znalostí nákupního chování a potřeb spotřebitele za účelem jejich maximálního uspokojení, s čímž souvisí vyšší zisk pro dodavatele a obchodníka. Cílem této práce je návrh optimalizace sortimentu, promočních aktivit a regálového vystavení v kategorii dětské kosmetiky a vlhčených ubrousků na zvýšení prodejnosti kategorie u Zákazníka X díky detailnímu …více
Abstract:
Category management is a process of managing special product groups based on the consumer’s needs definition and shopper’s behavior knowledge to maximize their satisfactions associated with higher profit for supplier and trader. The goal of this thesis is to propose optimization of assortment, promotional activities and shelf exposure in the category of baby cosmetics and wet wipes to increase category …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 1. 2018
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Daniela Kolouchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71888

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management