Firemní kultura České zbrojovky, a.s. – Monika Gromanová
Monika Gromanová
Bakalářská práce
Firemní kultura České zbrojovky, a.s.
Corporate culture of Česká zbrojovka a.s.
Anotace:
Má bakalářská práce se zabývá otázkou firemní kultury, a to jak po stránce teoretické, tak i po stránce praktické. Teoretická část objasňuje podstatu firemní kultury, její základní prvky, determinanty a změnu firemní kultury a rovněž i pojmy podniková identita, etika a image podniku. Praktická část je zaměřena konkrétně na firemní kulturu společnosti Česká zbrojovka a.s. Tato část analyzuje jednotlivé …víceAbstract:
This thesis deals with the issue of corporate culture from both practical and theoretical point of view. The theoretical part explains the essence of corporate culture, its determinants and changes in corporate culture as well as terms such as corporate identity,corporate image and business ethics. The practical part focuses specifically on corporate culture of the company Česká zbrojovka a.s. This …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 1. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30345
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2012
- Vedoucí: Františka Müllerová
- Oponent: Ladislav Koníček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30345
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
CSR – nezbytná součást Corporate Identity
Ondřej Blažek -
Zisk a etika v podnikání ve světle konceptů Corporate Governance a Corporate Social Responsibility
Jana Bugnovská -
Vnímání Corporate Social Responsibility kulturních projektů návštěvníky
Martina Vachalová -
Corporate Climate Responsibility
Marta Hadravová -
Význam společenské odpovědnosti CSR (Corporate Social Responsibility) pro vybranou firmu
Jana Ptáčníková -
Význam společenské odpovědnosti CSR (Corporate Social Responsibility) pro vybranou firmu
Soňa Hovadíková -
Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR/ Company Culture in a Chosen Firm in the Czech Republic
Šárka Grguričová