Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu – Bc. Antonín Žirovnický
Bc. Antonín Žirovnický
Diplomová práce
Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu
Plan of the marketing strategy for specific business entity
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vytvořením návrhu marketingové strategie pro společnost Konsorcium T+M, s.r.o., která se věnuje výrobě a prodeji dětské certifikované obuvi. Analytickou částí jsou identifikovány přednosti a nedostatky na jejichž základě je navrhnuta nová marketingová strategie, která vede ke zlepšení finanční situace podniku.Abstract:
This thesis deals with creating a draft marketing strategy for the company Konsorcium T + M, Ltd., which is engaged in the production and sale of certified children's shoes. The analytical part identifies the strengths and weaknesses on the basis of the suggested new marketing strategy, which leads to improved financial situation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/ydtl1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
- Vedoucí: Ing. Lenka Procházková
- Oponent: PhDr. Vlasta Mayerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor