Bc. Antonín Žirovnický

Diplomová práce

Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu

Plan of the marketing strategy for specific business entity
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vytvořením návrhu marketingové strategie pro společnost Konsorcium T+M, s.r.o., která se věnuje výrobě a prodeji dětské certifikované obuvi. Analytickou částí jsou identifikovány přednosti a nedostatky na jejichž základě je navrhnuta nová marketingová strategie, která vede ke zlepšení finanční situace podniku.
Abstract:
This thesis deals with creating a draft marketing strategy for the company Konsorcium T + M, Ltd., which is engaged in the production and sale of certified children's shoes. The analytical part identifies the strengths and weaknesses on the basis of the suggested new marketing strategy, which leads to improved financial situation.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2013
  • Vedoucí: Ing. Lenka Procházková
  • Oponent: PhDr. Vlasta Mayerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting