Analýza nástrojov marketingového mixu vo vybranej organizácii – Bc. Jana Matejková
Bc. Jana Matejková
Diplomová práce
Analýza nástrojov marketingového mixu vo vybranej organizácii
Analysis of the marketing mix in society
Abstract:
The main aim of diploma thesis "Analysis of the marketing mix in a selected organization" is to approximate the basic instruments of the marketing mix VÚB bank, which is the second largest bank on the slovak market. Master's thesis consists of three chapters. The first chapter is devoted to the theoretical issues of marketing, where it is shown principle and development of the marketing, communications …víceAbstract:
Predmetom diplomovej práce „Analýza nástrojov marketingového mixu vo vybranej organizácii“ je priblíženie základnej problematiky nástrojov marketingového mixu VÚB banky, ktorá je druhou najväčšou bankou na slovenskom trhu. Diplomová práca sa skladá z troch kapitol. Prvá kapitola sa venuje teoretickým východiskám marketingu, kde je vymedzená podstata a vývoj marketingu, komunikačný proces a marketing …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/mjtlr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
- Vedoucí: doc. Ing. Peter Gallo, CSc.
- Oponent: prof. Ing. Adriana Csikósová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový mix ve finančních službách
Monika Horčíková -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix komerčnej banky s akcentom na produkt a cenu
Ján Litvák -
Marketingový mix ve finančních službách
Helena Chroustová -
Marketingový mix vybraného bankového produktu
Gabriela Očenášová -
Marketingový mix vybraného produktu finančnej inštitúcie
Marianna Račková -
Komunikační mix Komerční banky, a.s.
Jakub Rákosník