Vliv formy reklamního sdělení na nákupní záměr spotřebitele s ohledem na postoj spotřebitele k životnímu prostředí – Natálie Štětkařová
Natálie Štětkařová
Diplomová práce
Vliv formy reklamního sdělení na nákupní záměr spotřebitele s ohledem na postoj spotřebitele k životnímu prostředí
The Influence of the Form of the Advertisement on Consumer Purchase Intention with Regard to Consumer's Environmental Attitude
Anotace:
Cílem diplomové práce je ověřit, jak forma reklamního sdělení, pracujícího s motivem ochrany životního prostředí, ovlivňuje nákupní záměr spotřebitele. Práce částečně vychází ze studie Chang et al. (2015), která z pohledu reklamního sdělení rozlišuje mezi nízkou úrovní interpretace (low-level construal; konkrétní způsob myšlení, slouží k vyobrazení blízkých událostí, kontextualizované, detailní zobrazení …víceAbstract:
The aim of the thesis is to verify how the form of an advertising message, working with the motive of environmental protection, influences the consumer's purchase intention. The thesis is partly based on the study of Chang et al. (2015), which distinguishes between a low-level construal (concrete way of thinking, used to depict close events, contextualized, detailed depiction) and a high-level construal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94540
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2024
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Daria Gunina
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTĚTKAŘOVÁ, Natálie. \textit{Vliv formy reklamního sdělení na nákupní záměr spotřebitele s ohledem na postoj spotřebitele k životnímu prostředí}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/1lqq0h/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94540
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Postoj sociálních pracovníků OSPOD k životní situaci rodiny, kdy dítě odmítá kontakt s jedním z rodičů
Jitka Horáková -
Vnímání a postoj k ochraně životního prostředí a zelené školy v Bhútánu.
Karolína FORMÁNKOVÁ -
Zjištění úrovně vědomostí a postojů k životnímu stylu studentů na středních školách
Simona Ondroušková -
Interpretace přírodního dědictví Národního parku Šumava jako faktor lokálního rozvoje
Naděžda Beznosková -
The Effect of Personalized Social Media Advertisement on Purchase Intention
Bengisu Uzun -
Predictors of purchase intention among Georgian millennials
Luara Khaburdzaniya -
Consumer-Based Brand Equity and Purchase Intention towards Counterfeit Goods
Krizzia Mae Navarro -
The Influence of E-Word of Mouth on Online Consumer Purchase Intention
Abhishekh Singh