Dalimil Hyka

Bachelor's thesis

Popis komunikace mezi PC se software MATLAB a měřicím převodníkem FISO FTI-10 přes RS232

Communication between FISO FTI-10 and PC using MATLAB through RS232
Abstract:
Cílem práce je vytvořit funkční komunikační rozhraní, v programovém prostředí MATLAB, které bude sloužit ke komunikaci přes sériovou linku RS232 s měřícím převodníkem FISO FTI-10. Práce bude také obsahovat popis instrukční sady měřícího převodníku FISO FTI-10.
Abstract:
The object of this work is creating functional communication interfaces, in the MATLAB programming language, which will be used to communicate over a serial line RS232 with measurement converter FISO FTI-10. Work will also include a description of the instruction set measurement converter FISO FTI-10.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2011
  • Supervisor: Jan Skapa
  • Reader: Jiří Gabriel

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technical University of Ostrava

Fakulta elektrotechniky a informatiky

Bachelor programme / field:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.