Iva Kážová
Bachelor's thesis
Zpětná vazba jako nástroj marketingového řízení
The Feedback as a Tool for Marketing Management
Abstract:
Hlavní důraz bakalářské práce je kladen na poskytování zpětné vazby jako zdroj pro zlepšení marketingového řízení v sektoru služeb. Vybraná služba v mé bakalářské práci je zaměřena na zpětnou vazbu v oboru gastronomie. Teoretická část charakterizuje vymezení pojmu marketing, služby, marketingového řízení, její aplikované nástroje, specifikace zákazníka, vstupující vlivy chování spotřebitele, konkretizování …moreAbstract:
The main emphasis of the bachelor thesis is placed on providing feedback as a source for improving marketing management in the service sector. The selected service in my bachelor thesis is focused on feedback in the field of gastronomy. The theoretical part characterizes the definition of the concept of marketing, services, marketing management of its tools, customer specifications, incoming influences …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 8. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Švajdová, Ph.D.
- Reader: Ivana Bulanda, PhDr.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KÁŽOVÁ, Iva. \textit{Zpětná vazba jako nástroj marketingového řízení} [online].
Praha, 2020 [cit. 2021-02-28]. Available from: <https://theses.cz/id/1m1riy/>.
Bachelor's thesis.
College of Entrepreneurship and Law.
Thesis supervisor Ing. Lenka Švajdová, Ph.D..
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným zaměstnancům ze všech zapojených škol
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola podnikání a práva, Vysoká škola podnikání a práva, a.s.University of Entrepreneurship and Law
College of Entrepreneurship and LawBachelor programme / field:
Business Administration / Entrepreneurship and Management in Trade and Services
Theses on a related topic
-
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
Podnikatelský záměr v oblasti gastronomie - případová studie Motorest Wims
Karolína Sobotková -
Marketing hotelových služeb – získávání a rozšíření klientely na
Mariana Pascual -
Toward an Automated Feedback System in Educational Cybersecurity Games
Valdemar Švábenský -
Study of a class of bijective S-boxes constructed with Linear Feedback Shift Registers
Bhupendra Singh -
Feedback in Translation Teaching and Learning
Barbora Suchánková -
Praise and Feedback in English Classes at Czech Secondary Schools
Kristina Halfarová -
The influence of false cardiac feedback on autonomic markers of arousal
Marie Kuřátková