Zpětná vazba jako nástroj marketingového řízení – Iva Kážová
Iva Kážová
Bakalářská práce
Zpětná vazba jako nástroj marketingového řízení
The Feedback as a Tool for Marketing Management
Anotace:
Hlavní důraz bakalářské práce je kladen na poskytování zpětné vazby jako zdroj pro zlepšení marketingového řízení v sektoru služeb. Vybraná služba v mé bakalářské práci je zaměřena na zpětnou vazbu v oboru gastronomie. Teoretická část charakterizuje vymezení pojmu marketing, služby, marketingového řízení, její aplikované nástroje, specifikace zákazníka, vstupující vlivy chování spotřebitele, konkretizování …víceAbstract:
The main emphasis of the bachelor thesis is placed on providing feedback as a source for improving marketing management in the service sector. The selected service in my bachelor thesis is focused on feedback in the field of gastronomy. The theoretical part characterizes the definition of the concept of marketing, services, marketing management of its tools, customer specifications, incoming influences …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Švajdová, Ph.D.
- Oponent: Ivana Bulanda, PhDr.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KÁŽOVÁ, Iva. \textit{Zpětná vazba jako nástroj marketingového řízení} [online].
Praha, 2020 [cit. 2021-03-03]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/1m1riy/>.
Bakalářská práce.
Vysoká škola podnikání a práva, a.s..
Vedoucí práce Ing. Lenka Švajdová, Ph.D..
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným zaměstnancům ze všech zapojených škol
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola podnikání a práva, Vysoká škola podnikání a práva, a.s.Vysoká škola podnikání a práva
Vysoká škola podnikání a práva, a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikání a management v obchodě a službách
Práce na příbuzné téma
-
The Tools of Marketing Communication and their Development in the History
Egor Lykov -
Podnikatelský záměr v oblasti gastronomie - případová studie Motorest Wims
Karolína Sobotková -
Marketing hotelových služeb – získávání a rozšíření klientely na
Mariana Pascual -
Praise and Feedback in English Classes at Czech Secondary Schools
Kristina Halfarová -
Toward an Automated Feedback System in Educational Cybersecurity Games
Valdemar Švábenský -
Study of a class of bijective S-boxes constructed with Linear Feedback Shift Registers
Bhupendra Singh -
The influence of false cardiac feedback on autonomic markers of arousal
Marie Kuřátková -
Feedback in Translation Teaching and Learning
Barbora Suchánková