Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s. – Bc. Martina Hlaváčková
Bc. Martina Hlaváčková
Master's thesis
Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s.
Mobile Marketing. MMS Service Usage By Mobile Operator Vodafone a.s
Abstract:
V diplomové práci je detailně analyzováno využití služby Multimedia Messaging Service - MMS jako jedné z důležitých komponent mobilního marketingu. Je na čase využívat další možnosti a příležitosti pro rozvoj mobilní sféry a zvyšování příjmů jak ze základních služeb operátora, tak ale i z přidaných hodnot. Práce tak mapuje nejenom obecnou formu mobilního marketingu se specifikací jednotlivých služeb …moreAbstract:
The thesis is analyzed in detail the use of Multimedia Messaging Service - MMS as one of the important components of mobile marketing. It's time to enjoy more options and opportunities for the development of mobile communities and increasing revenue not only from the basic operator services, but also added value. The paper thus describes not only the general form of mobile marketing services to individual …moreKeywords
mobilní reklama konkurence mobilní telefon SMS MMS datové služby internet mobilní marketing obsah MMS MMS kampaň služby využívající MMS Vodafone a.s. historie MMS mobilní aplikace propagace MMS analýza MMS MMS magazín mobile advertising competition mobile telephone data services mobile marketing content of MMS MMS campaign usage of MMS service history of MMS mobile application promotion of MMS analysis of MMS Magazine of MMS
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/a0f6g/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Ondřej Pešek
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Cross-platform mobile application for remote management of experimental measurements
Jakub Tylich -
Implementation of Mobile Fitness Application
Michal Čížek -
Mobile Application for Sign-language Recognition
Thanh Do Long -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
A Mobile Application for the Administration of the Kentico System
Linda Hansliková -
Test case design for the mobile application Pilulka "Pill"
Alesia Zhiliaeva -
Entrepreneurship in mobile marketing
Maksim Beliaev -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev