Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s. – Bc. Martina Hlaváčková
Bc. Martina Hlaváčková
Master's thesis
Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s.
Mobile Marketing. MMS Service Usage By Mobile Operator Vodafone a.s
Anotácia:
V diplomové práci je detailně analyzováno využití služby Multimedia Messaging Service - MMS jako jedné z důležitých komponent mobilního marketingu. Je na čase využívat další možnosti a příležitosti pro rozvoj mobilní sféry a zvyšování příjmů jak ze základních služeb operátora, tak ale i z přidaných hodnot. Práce tak mapuje nejenom obecnou formu mobilního marketingu se specifikací jednotlivých služeb …viacAbstract:
The thesis is analyzed in detail the use of Multimedia Messaging Service - MMS as one of the important components of mobile marketing. It's time to enjoy more options and opportunities for the development of mobile communities and increasing revenue not only from the basic operator services, but also added value. The paper thus describes not only the general form of mobile marketing services to individual …viacKľúčové slová
mobilní reklama konkurence mobilní telefon SMS MMS datové služby internet mobilní marketing obsah MMS MMS kampaň služby využívající MMS Vodafone a.s. historie MMS mobilní aplikace propagace MMS analýza MMS MMS magazín mobile advertising competition mobile telephone data services mobile marketing content of MMS MMS campaign usage of MMS service history of MMS mobile application promotion of MMS analysis of MMS Magazine of MMS
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a0f6g/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2011
- Vedúci: Ing. Ondřej Pešek
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Cross-platform mobile application for remote management of experimental measurements
Jakub Tylich -
Implementation of Mobile Fitness Application
Michal Čížek -
Mobile Application for Sign-language Recognition
Thanh Do Long -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
A Mobile Application for the Administration of the Kentico System
Linda Hansliková -
Test case design for the mobile application Pilulka "Pill"
Alesia Zhiliaeva -
Entrepreneurship in mobile marketing
Maksim Beliaev -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev