Vliv okolí podniku na konkrétní podnik – Lucie URBANOVÁ
Lucie URBANOVÁ
Bakalářská práce
Vliv okolí podniku na konkrétní podnik
The influence of surroundings on a specific company
Anotace:
Obsahem této práce je analýza jednotlivých vlivů okolí působících na podnik pomocí zvolených metod. Cílem je stručně definovat základní pojmy, provést analýzu jednotlivých okolí a zhodnotit vlivy, které působí na podnik a ovlivňují jeho podnikatelskou činnost. První část práce je věnována teoretickým poznatkům a pohledům na okolí podniku a definicím faktorů, které zde působí. Druhou částí práce je …víceAbstract:
The content of this bachelor thesis is to analyse particular effects of surroundings on the company using the selected methods. The aim is to give a brief definition of basic concepts to analyse particular surroundings and evaluate the influencing factors which affect the company and have an influence on its business activity. The first part of this thesis focuses on the theoretical findings and perspectives …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Jelínková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
URBANOVÁ, Lucie. Vliv okolí podniku na konkrétní podnik. Plzeň, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Hodnocení konkurenceschopnosti výrobního podniku
Michaela Stříbná -
Vliv okoli podniku na konkretni podnik
David MUSIL -
Marketingový plán zemědělského podniku Farmy Hamouz
Monika Hamouzová -
Vliv okolí podniku na konkrétní podnik
Anna MARYTOVÁ -
Vliv okolí podniku na konkrétní podnik
Markéta PEJSAROVÁ