Využití virálního marketingu v propagaci značky – Ondřej Čech
Ondřej Čech
Bakalářská práce
Využití virálního marketingu v propagaci značky
Anotace:
Hlavním cílem mé bakalářské práce je prokázat účinnost nových forem marketingu v řízení značky a to konkrétně virálního marketingu, který je obecně považován za efektivní a nízkonákladový marketingový nástroj.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 1. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.