Ondřej Čech

Bakalářská práce

Využití virálního marketingu v propagaci značky

Anotace:
Hlavním cílem mé bakalářské práce je prokázat účinnost nových forem marketingu v řízení značky a to konkrétně virálního marketingu, který je obecně považován za efektivní a nízkonákladový marketingový nástroj.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 1. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.