Proposal of Marketing Mix for a Company Selling Tile Drill Bits – Tereza Spišáková
Tereza Spišáková
Diplomová práce
Proposal of Marketing Mix for a Company Selling Tile Drill Bits
Návrh marketingového mixu pro společnost prodávající vrtáky do dlaždic
Anotace:
Cílem této studie je navrhnout změny v marketingovém mixu vrtáků do dlaždic Společnosti X, které by měly pozitivní dopad na tržby produktu. K dosažení tohoto cíle byla provedena kombinace analýzy interních a externích sekundárních dat a kvalitativní analýzy ve formě částečně strukturovaných rozhovorů a techniky odborného posouzení. Kvalitativní část výzkumu byla provedena s regionálními produktovými …víceAbstract:
The objective of this study is to propose changes within marketing mix of tile drill bits of Company X that would have a positive impact on product's revenues. To reach this goal a combination of analysis of internal and external secondary and qualitative analysis in a form of semi-structured interviews and expert judgement technique were conducted. The qualitative part of the research was executed …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 1. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2018
- Vedoucí: Miroslav Karlíček
- Oponent: Steven Bruyndonckx
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75010
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace produktového portfolia strojírenských podniků
Marie Křížová -
Optimalizace produktového portfolia výrobních podniků
Petra Mrázová -
Analýza produktového portfolia vybrané společnosti
Radka Průšová -
Analýza produktového portfolia vybrané společnosti
Robin Onysko -
Analýza produktového portfolia vybrané společnosti
Kristýna Matoušková -
Návrh na rozvoj produktového portfolia (pomocí matic BCG a GE)
Radim Valchář -
Zhodnocení možnosti rozšíření produktového portfolia vybrané společnosti
Radim Ledecký -
Analýza ziskovosti produktového portfolia ve výrobní společnosti
Michaela Dušková