Tereza Spišáková

Diplomová práce

Proposal of Marketing Mix for a Company Selling Tile Drill Bits

Návrh marketingového mixu pro společnost prodávající vrtáky do dlaždic
Anotace:
Cílem této studie je navrhnout změny v marketingovém mixu vrtáků do dlaždic Společnosti X, které by měly pozitivní dopad na tržby produktu. K dosažení tohoto cíle byla provedena kombinace analýzy interních a externích sekundárních dat a kvalitativní analýzy ve formě částečně strukturovaných rozhovorů a techniky odborného posouzení. Kvalitativní část výzkumu byla provedena s regionálními produktovými …více
Abstract:
The objective of this study is to propose changes within marketing mix of tile drill bits of Company X that would have a positive impact on product's revenues. To reach this goal a combination of analysis of internal and external secondary and qualitative analysis in a form of semi-structured interviews and expert judgement technique were conducted. The qualitative part of the research was executed …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 1. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2018
  • Vedoucí: Miroslav Karlíček
  • Oponent: Steven Bruyndonckx

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75010