Tereza Spišáková

Master's thesis

Proposal of Marketing Mix for a Company Selling Tile Drill Bits

Návrh marketingového mixu pro společnost prodávající vrtáky do dlaždic
Abstract:
Cílem této studie je navrhnout změny v marketingovém mixu vrtáků do dlaždic Společnosti X, které by měly pozitivní dopad na tržby produktu. K dosažení tohoto cíle byla provedena kombinace analýzy interních a externích sekundárních dat a kvalitativní analýzy ve formě částečně strukturovaných rozhovorů a techniky odborného posouzení. Kvalitativní část výzkumu byla provedena s regionálními produktovými …more
Abstract:
The objective of this study is to propose changes within marketing mix of tile drill bits of Company X that would have a positive impact on product's revenues. To reach this goal a combination of analysis of internal and external secondary and qualitative analysis in a form of semi-structured interviews and expert judgement technique were conducted. The qualitative part of the research was executed …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 1. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 9. 2018
  • Supervisor: Miroslav Karlíček
  • Reader: Steven Bruyndonckx

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/75010