Adéla Perná
Bachelor's thesis
Možnosti online výuky matematiky
Possibilities of online mathematics teaching
Abstract:
Práce se zaměřuje na problematiku distančního vzdělávání a vymezení jeho pojmů. Dále se zabývá rešerší platforem vhodných pro online výuku a průzkum používaných platforem pro online vzdělávání, které byly použity během pandemie. A to především v oblasti výuky matematiky. Také představuje teoretickou podobu ideální platformy pro online výuku nejen matematiky a přináší pohled žáků a pedagogů na distanční …moreAbstract:
The work focuses on the issue of distance education and the definition of its concepts. It also searches for platforms suitable for online learning and researches about online learning platforms that were used during the pandemic. Especially in the field of mathematics teaching. It also presents the theoretical form of an ideal platform for online teaching not only of mathematics and brings the view …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jiří Břehovský, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Perná, Adéla. Možnosti online výuky matematiky. Liberec, 2022. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Science, Humanities and EducationBachelor programme / field:
Mathematics for Education / MAma-IFmi
Theses on a related topic
-
Analýza existujících technologií a platforem pro integraci videomailové komunikace ve znakovém jazyce do standardního e-mailového prostředí.
Jakub Peřina -
Ideální platforma pro organizování filmového festivalu
Martin Čtvrtečka -
Návrh a realizace webové aplikace pro podporu online vzdělávání na základní škole
Kryštof Linek -
Vizuální gramotnost pro vysokoškolské vzdělávání: prototyp, realizace a evaluace online kurzu
Anna Puchovská -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Možnosti využití ICT při samostudiu či online výuce matematiky pro středoškolské studenty a učitele
Kateřina Haniková -
Systém pro online výuku matematiky
Lukáš Dohnal -
Využití online aplikace Quizlet při výuce matematiky
Adam Weicht
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights