Thi Thuy Dung Nguyen

Bakalářská práce

The impact of TikTok livestreaming on buying behavior in fashion products of Gen Z in Vietnam

The impact of TikTok livestreaming on buying behavior in fashion products of Gen Z in Vietnam
Anotace:
This thesis aims to evaluate the influence of TikTok's live-stream platform on the purchase behavior of young generations in Vietnam in the fashion industry. And investigate how TikTok live-streamming affects the preferences, purchase decisions, and engagement of target demographic with fashion products. In terms of academia, it improves the rapidly developing field of consumer behavior in social commerce …více
Abstract:
This thesis aims to evaluate the influence of TikTok's live-stream platform on the purchase behavior of young generations in Vietnam in the fashion industry. And investigate how TikTok live-streamming affects the preferences, purchase decisions, and engagement of target demographic with fashion products. In terms of academia, it improves the rapidly developing field of consumer behavior in social commerce …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Martin Machek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93705

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program:
Bachelor of Business Administration

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.