The impact of TikTok livestreaming on buying behavior in fashion products of Gen Z in Vietnam – Thi Thuy Dung Nguyen
Thi Thuy Dung Nguyen
Bakalářská práce
The impact of TikTok livestreaming on buying behavior in fashion products of Gen Z in Vietnam
The impact of TikTok livestreaming on buying behavior in fashion products of Gen Z in Vietnam
Anotace:
This thesis aims to evaluate the influence of TikTok's live-stream platform on the purchase behavior of young generations in Vietnam in the fashion industry. And investigate how TikTok live-streamming affects the preferences, purchase decisions, and engagement of target demographic with fashion products. In terms of academia, it improves the rapidly developing field of consumer behavior in social commerce …víceAbstract:
This thesis aims to evaluate the influence of TikTok's live-stream platform on the purchase behavior of young generations in Vietnam in the fashion industry. And investigate how TikTok live-streamming affects the preferences, purchase decisions, and engagement of target demographic with fashion products. In terms of academia, it improves the rapidly developing field of consumer behavior in social commerce …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93705
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Martin Machek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93705
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Bachelor of Business Administration
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.