Analýza brandingu společnosti Footshop – Bc. Ngoc Anh Nguyen
Bc. Ngoc Anh Nguyen
Bakalářská práce
Analýza brandingu společnosti Footshop
Analysis of Footshop’s branding strategy
Anotace:
Tématem bakalářské práce je analýza branding strategie společnosti Footshop. Práce má dvě části, první část je teoretická, druhá část je praktická. Teoretická část je zaměřena na branding, identitu značky, prvky značky a strategickou analýzu značky. Praktická část popisuje hloubkovou analýzu značky Footshop a její branding jako takový, včetně analýzy konkurence …víceAbstract:
The topic of bachelor’s thesis is analysis of Footshop’s branding strategy. The thesis consists of two parts, first one being theoretical and the second one practical. The theoretical part is focused on branding, brand identity, brand elements and strategic brand analysis. The practical part describes in-depth analysis of the brand Footshop and its branding, including competitors and customer analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Nikola Chrenčíková Pařízková
- Oponent: Robert Janča, DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The use of employer branding to attract and retain top talent
Sarra Msakni -
The language of persuasion: A contrastive analysis of (self-)presentation strategies adopted by British and Czech YouTubers in clothing hauls
Kateřina RATAJOVÁ -
Creating an icon: A cultural sociological analysis of the branding of Brno
Lucie Vrbová -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Brand identity
Vojtěch Vejlupek -
Budování brand identity v oblasti kreativních služeb
Jakub Žďárský
Název
Vložil
Vloženo
Práva