Bc. Ngoc Anh Nguyen
Bachelor's thesis
Analýza brandingu společnosti Footshop
Analysis of Footshop’s branding strategy
Abstract:
Tématem bakalářské práce je analýza branding strategie společnosti Footshop. Práce má dvě části, první část je teoretická, druhá část je praktická. Teoretická část je zaměřena na branding, identitu značky, prvky značky a strategickou analýzu značky. Praktická část popisuje hloubkovou analýzu značky Footshop a její branding jako takový, včetně analýzy konkurence …moreAbstract:
The topic of bachelor’s thesis is analysis of Footshop’s branding strategy. The thesis consists of two parts, first one being theoretical and the second one practical. The theoretical part is focused on branding, brand identity, brand elements and strategic brand analysis. The practical part describes in-depth analysis of the brand Footshop and its branding, including competitors and customer analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2022
- Supervisor: Mgr. Nikola Chrenčíková Pařízková
- Reader: Robert Janča, DiS.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NGUYEN, Ngoc Anh. \textit{Analýza brandingu společnosti Footshop}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2022. Available from: https://theses.cz/id/1mrh4d/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
The use of employer branding to attract and retain top talent
Sarra Msakni -
The language of persuasion: A contrastive analysis of (self-)presentation strategies adopted by British and Czech YouTubers in clothing hauls
Kateřina RATAJOVÁ -
Creating an icon: A cultural sociological analysis of the branding of Brno
Lucie Vrbová -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Brand identity
Vojtěch Vejlupek -
Budování brand identity v oblasti kreativních služeb
Jakub Žďárský
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights