Bc. Lukáš Dočkal
Master's thesis
Řízení sortimentu a chování spotřebitelů
Assortment management and consumer behavior
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Řízení sortimentu a chování spotřebitelů“ je analýza spotřebitelských preferencí v maloobchodu ve vztahu k různým sortimentním a cenovým přístupům. První část popisuje teoretické studie představující základní znalosti potřebné k analýze spotřebitelského chování. Druhá část uvádí vlastní primární průzkum formou dotazníkového šetření, který porovnává tři významné supermarkety …moreAbstract:
The goal of the submitted thesis “Assortment management and consumer behavior“ is to analyze consumer preferences in the retail in regards to different assortment and pricing. The first part describes the theoretical studies which present the fundamental knowledge needed for the consumer behavior analysis. The second part presents own primary research in a form of a questionnaire comparing three major …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/pblhu/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Anida Krajina, Ph.D.
- Reader: Ing. Kristína Babíková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Spotřebitelské preference generací Y a Z v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Markéta Bartoníčková -
Spotřebitelské preference zvolené skupiny českých spotřebitelů při výběru destinace v cestovním ruchu
Kristina Bartošová -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Kateřina Chrastilová -
Spotřebitelské postoje a preference generace Y v oblasti alternativních forem nákupu
Hana Drkošová -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Michal Hajný -
Spotřebitelské preference informačních zdrojů při hodnocení udržitelnosti obalu u produktů chemického průmyslu
Sára Nováková -
Spotřebitelské preference při nakupování fair trade kávy
Jana Mašková -
Spotřebitelské preference generací Y a Z v oblasti nákupu farmářských potravin
Anisa Dridi