Profil dítěte z Montessori mateřské školy – Mgr. Lenka Tlustá, DiS.
Mgr. Lenka Tlustá, DiS.
Master's thesis
Profil dítěte z Montessori mateřské školy
The Montessori Kindergarten Child's Profile
Anotácia:
Diplomová práce, Profil žáka Montessori mateřské školy, podává přehled o tom, jaké osobnostní rysy mají děti navštěvující montessoriovské předškolní zařízení a jak se jejich schopnosti vyvíjí. Dále práce stručně mapuje socioekonomické poměry těchto dětí a názory jejich rodičů na jejich vzdělávání. Teoretická část práce se zabývá osobností člověka, pojmem učení,psychomotorickým vývojem předškolních …viacAbstract:
The diploma work The Montessori Kindergarten Child´s Profile gives the overview of personality features of the children who attend a pre-school facility of the Montessorian type and the information how their dispositions evolve. This work further maps the social and economic conditions of those children and opinions of their parents on their education. The theoretical part of the diploma work deals …viacKľúčové slová
Klíčová slova vývojová psychologie předškolní období psychomotorický vývoj alternativní vzdělávání Montessori pedagogika Maria Montessori princip svobody a samostatnosti senzitivní fáze vývoje připravené prostředí Key Words development psychology preschool period psychomotorik development alternative education Montessori Education principle of freedom and autonomy sensitive development phases Prepared Environment
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rl0xf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2012
- Vedúci: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Psychology / Psychology
Práce na příbuzné téma
-
Právo a morálka a jejich recepce Immanuelem Kantem
Ondřej Stránský -
Komparace Rawlsovy a Dworkinovy koncepce svobody a spravedlnosti
Petra STOWASSEROVÁ -
Srovnání sociální služby chráněné bydlení a neformálního spolubydlení s lidmi s postižením z hlediska důstojného života a svobody
Hana ŽEMLIČKOVÁ -
Alternativní vzdělávání Předškolní pedagogika Marie Montessori
Kateřina FRYZELKOVÁ