Theses 

Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG) – Bc. Yuliya Laas

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Zpět na vyhledávání

Bc. Yuliya Laas

Diplomová práce

Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)

Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)

Anotace: This thesis is dedicated to sales support as a tool of integrated marketing communication. The aim of this thesis is to analyse sales promotion campaign of selected company and based on this campaign to draw recommendations for future campaigns of this type.

Abstract: This thesis is dedicated to sales support as a tool of integrated marketing communication. The aim of this thesis is to analyse sales promotion campaign of selected company and based on this campaign to draw recommendations for future campaigns of this type.

Keywords: Integrated marketing communication, marketing mix, sales promotion, fast moving consumer goods, target group, marketing campaign, Nestlé company, distribution

Jazyk práce: angličtina

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: PhDr. Marie Koubová

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Složka Odkaz na adresář do lokálního úložiště instituce
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní


Nahoru | Aktuální datum a čas: 21. 1. 2018 07:32, 3. (lichý) týden

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz