Bc. Jan VOKÁČ

Master's thesis

Návrh vizuální pomůcky jako podpora výuky kritického místa zeměpisu na 2. stupni ZŠ a jeho zhodnocení

Design of the teaching aid for geography education in second stage of elementary school and its evaluation
Anotácia:
Tato diplomová práce je zaměřená na návrh a realizaci vizuální pomůcky pro kritické místo v zeměpise na 2. Stupni základní škol. Kromě samotného návrhu a tvorby je cílem ověřit vizuální pomůcky v praxi. V rámci výzkumu proběhl hloubkový rozhovor s vyučujícími, ze kterého vyšlo jako nekritičtější místo téma vrstevnice. Vrstevnice jsou obtížná na představivost žáků, proto byl vytvořen 3D model jako vizuální …viac
Abstract:
This diploma thesis is focused on the design and implementation of a visual aid for a critical place in geography at the 2nd level of primary schools. In addition to the design and creation itself, the goal is to verify visual aids in practice. As part of the research, an in-depth interview with teachers took place, from which the topic of contours emerged as the most critical place. Contour lines …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Markéta Kuberská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VOKÁČ, Jan. Návrh vizuální pomůcky jako podpora výuky kritického místa zeměpisu na 2. stupni ZŠ a jeho zhodnocení. Plzeň, 2022. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Education

Master programme / odbor:
Teacher Training for Basic Schools / INF-Ge