Patrik Horák
Master's thesis
Interní komunikace v mezinárodní společnosti
Internal communication in the international company
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je zhodnocení současného stavu interní komunikace v nejmenované mezinárodní společnosti, identifikace slabých stránek komunikačních médií s ohledem na interkulturní rozdíly a navržení nápravných opatření za účelem efektivnějšího toku informací napříč celé společnosti. Za tímto účelem je práce rozdělena do dvou metodických celků. Teoretická část je věnována vysvětlení …moreAbstract:
The subject of this thesis is to analyze the current state of internal communication in an international company, identify weaknesses in communication channels with respect to intercultural differences and propose remedial actions to ensure the effective flow of information within the whole organization. For this purpose, the thesis is divided into two systematic parts. The theoretical part is devoted …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 9. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70541
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2017
- Supervisor: Alois Surynek
- Reader: Magdaléna Mikulová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70541
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
The Effect of Cultural Differences on Communication between Czechs and Americans
Klára Ficová -
Work and Money in Intercultural Comparison
Adéla Nevrlá -
Effective Internal Communication and its Impact on Employee Motivation
Vismay Patel -
Corporate Internal Communication in PriceWaterhouseCoopers ČR sro
Aizhan Aldaniyarova -
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
Assessment of communication processes in a selected company.
Nursultan Turganbaev -
Principy rozvoje mezinárodního hotelového řetězce na příkladu řetězce Marriott International
Anastasiia Dovgaleva -
Developing an International Manager
Lucie Vršovská