Metakognice v procesu řešení slovních úloh u žáků ZŠ v programu Začít spolu – Bc. Veronika Janštová
Bc. Veronika Janštová
Diplomová práce
Metakognice v procesu řešení slovních úloh u žáků ZŠ v programu Začít spolu
Metacognition in the Process of Solving Word Problems in Elementary School Pupils in the 'Start Together' Programme
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou metakognice v procesu řešení slovních úloh u žáků ZŠ v programu Začít spolu. Účelem výzkumu bylo odhalit celkovou míru úspěšnosti řešení rutinních a nerutinních slovních úloh v matematice a úroveň off-line metakognice u těchto žáků. Dalším záměrem bylo zjistit, zda existuje souvislost mezi mírou úspěšnosti řešení slovních úloh v matematice a úrovní off-line metakognice …víceAbstract:
The thesis deals with the issue of metacognition in the process of solving word problems among primary school students in the Start Together programme. The aim of the research was to uncover the overall success rate in solving routine and non-routine word problems in mathematics, as well as the level of off-line metacognition among these students. Another objective was to determine whether there is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Janštová, Veronika. Metakognice v procesu řešení slovních úloh u žáků ZŠ v programu Začít spolu. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Metakognice jako součást procesu řešení matematických slovních úloh žáků mladšího školního věku
Petra Zgarbová -
Metakognice jako součást procesu řešení matematických slovních úloh žáků mladšího školního věku
Petra Zgarbová -
Způsoby řešení vybraných slovních úloh rovnicového charakteru na 2.stupni základní školy
Tereza Komprsová -
Přístupy k řešení slovních úloh z reálného života žáky základních škol a víceletých gymnázií.
Lucie Kuchařová -
Řešení slovních úloh žáky se sníženou úrovní matematických schopností a dovedností v prvním období 1. stupně ZŠ
Lenka Karlíková -
Zájem žáků o matematiku a jeho rozvíjení pomocí slovních úloh
Markéta Šimoníková -
Analýza řešení matematických slovních úloh ukrajinskými žáky na 1. stupni ZŠ
Jan SANITRÁK -
Vliv citove vazby deti mladsiho skolniho veku k rodicum na sebehodnoceni a strachy
Pavla Drahorádová