Motivační a osobnostní faktory úspěšnosti v síťovém marketingu společnosti CaliVita – Ing. Pavel Klepáč, D.B.A
Ing. Pavel Klepáč, D.B.A
Bakalářská práce
Motivační a osobnostní faktory úspěšnosti v síťovém marketingu společnosti CaliVita
Motivation and Personality Factors of Success in Network marketing
Anotace:
ANOTACE V bakalářské práci na téma „Motivační a osobnostní faktory úspěšnosti v síťovém marketingu společnosti CaliVita“ je provedena analýza síťového marketingu z pohledu psychologie. Zvláštní zřetel je věnován faktorům úspěšnosti a z nich především zdrojům motivace a osobnostním faktorům. Práce se snaží podívat na otázku úspěšnosti z mnoha rozličných úhlů. Součástí práce je také výzkum, který potvrzuje …víceAbstract:
ANOTATION There is performed the psychological analysis of the network marketing in this thesis concerning „The motivation factors and the personality factors of success in the netwok marketing of CaliVita company“. The thesis first of all deals with the resources of the motivation and some characteristic of the personality. The thesis deals with a research, which is to certify that there is the connection …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 6. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v1yan/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
- Vedoucí: Mgr. Ladislav Koubek
- Oponent: Mgr. Jakub Šindler
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Multi-level marketing
Michal Plzák -
Multi-level marketing: jeho história a remediácia v online prostredí
Milica Francúzová -
Identifikace postojů spotřebitelů k firmám využívajícím multi-level marketing
Zuzana Ptáčková -
Multi-level marketing z etické perspektivy - etické problémy vybraných společností
Adriana OBOŇOVÁ -
Systém odměňování v multi-level marketingu
Tomáš Beneš -
Kvalita pracovního života ve firmě uplatňující multi - level marketing
Veronika Mrázková -
Etika v propagaci multi-level marketingu na sociálních sítí
Michal Plochý -
Multi-level marketing
Natalya Ivanova