Motivační a osobnostní faktory úspěšnosti v síťovém marketingu společnosti CaliVita – Ing. Pavel Klepáč, D.B.A
Ing. Pavel Klepáč, D.B.A
Bachelor's thesis
Motivační a osobnostní faktory úspěšnosti v síťovém marketingu společnosti CaliVita
Motivation and Personality Factors of Success in Network marketing
Abstract:
ANOTACE V bakalářské práci na téma „Motivační a osobnostní faktory úspěšnosti v síťovém marketingu společnosti CaliVita“ je provedena analýza síťového marketingu z pohledu psychologie. Zvláštní zřetel je věnován faktorům úspěšnosti a z nich především zdrojům motivace a osobnostním faktorům. Práce se snaží podívat na otázku úspěšnosti z mnoha rozličných úhlů. Součástí práce je také výzkum, který potvrzuje …moreAbstract:
ANOTATION There is performed the psychological analysis of the network marketing in this thesis concerning „The motivation factors and the personality factors of success in the netwok marketing of CaliVita company“. The thesis first of all deals with the resources of the motivation and some characteristic of the personality. The thesis deals with a research, which is to certify that there is the connection …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 6. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/v1yan/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2007
- Supervisor: Mgr. Ladislav Koubek
- Reader: Mgr. Jakub Šindler
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLEPÁČ, Pavel. \textit{Motivační a osobnostní faktory úspěšnosti v síťovém marketingu společnosti CaliVita}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Social Studies. 2007. Available from: https://theses.cz/id/1nyde6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Multi-level marketing
Michal Plzák -
Multi-level marketing: jeho história a remediácia v online prostredí
Milica Francúzová -
Identifikace postojů spotřebitelů k firmám využívajícím multi-level marketing
Zuzana Ptáčková -
Multi-level marketing z etické perspektivy - etické problémy vybraných společností
Adriana OBOŇOVÁ -
Systém odměňování v multi-level marketingu
Tomáš Beneš -
Kvalita pracovního života ve firmě uplatňující multi - level marketing
Veronika Mrázková -
Etika v propagaci multi-level marketingu na sociálních sítí
Michal Plochý -
Multi-level marketing
Natalya Ivanova