Strategie a postavení firmy KDP Assembly s.r.o. na stávajících trzích a analýza vstupu na další trhy – Alena KALOUSOVÁ
Alena KALOUSOVÁ
Bachelor's thesis
Strategie a postavení firmy KDP Assembly s.r.o. na stávajících trzích a analýza vstupu na další trhy
Strategy and position of company KDP Assembly Ltd. in present markets and new markets ingoing analysis
Abstract:
Tato bakalářská práce zpracovává analýzu současné strategie a postavení podniku KDP Assembly, který se zabývá výrobou kabelových propojek, na stávajících trzích a analýzu vstupu na další trhy. V první části jsou uvedeny teoretické znalosti, které tvoří základ pro zpracování samotné bakalářské práce. Na teoretickou část navazuje praktická část, kde představuji podnik KDP Assembly, spektrum jeho zákazníků …moreAbstract:
The theme of this bachelor thesis is present position of KDP Assembly (cable harnesses manufacturer), its position on a market and new market penetration. The first part is dedicated to theoretical background being the base stone of this bachelor thesis. Following practical part describes the company KDP Assembly in more detail including customer spektrum, product portfolio, supplied markets and position …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 3. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2010
- Supervisor: Ing. Mgr. Lenka Nigrinová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KALOUSOVÁ, Alena. \textit{Strategie a postavení firmy KDP Assembly s.r.o. na stávajících trzích a analýza vstupu na další trhy}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2010. Available from: https://theses.cz/id/1o0fhy/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KALOUSOVÁ, Alena. Strategie a postavení firmy KDP Assembly s.r.o. na stávajících trzích a analýza vstupu na další trhy. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza konkurenčního prostředí u vybrané firmy
Meruyert Akhmetova -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
SWOT analýza vybrané organizace
Ondřej Šauer -
SWOT analýza vybrané organizace
Natálie Danková