Jaroslav BŽOCH

Bakalářská práce

Zvyšování publicity a public relations v obchodní společnosti Migatronic CZ, a. s., Teplice

Raising of the publicity and the public relations in the trading company Migatronic CZ, a. s., Teplice
Anotace:
Práce se zabývá nástroji a strategiemi používanými pro zvyšování publicity a pro práci s public relations.
Abstract:
The work is concerned with instruments used for publicity increase and with work in public relations.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Alena Zábranská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BŽOCH, Jaroslav. Zvyšování publicity a public relations v obchodní společnosti Migatronic CZ, a. s., Teplice. Ústí nad Labem, 2009. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 04. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management