Zvyšování publicity a public relations v obchodní společnosti Migatronic CZ, a. s., Teplice – Jaroslav BŽOCH
Jaroslav BŽOCH
Bakalářská práce
Zvyšování publicity a public relations v obchodní společnosti Migatronic CZ, a. s., Teplice
Raising of the publicity and the public relations in the trading company Migatronic CZ, a. s., Teplice
Anotace:
Práce se zabývá nástroji a strategiemi používanými pro zvyšování publicity a pro práci s public relations.Abstract:
The work is concerned with instruments used for publicity increase and with work in public relations.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Alena Zábranská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BŽOCH, Jaroslav. \textit{Zvyšování publicity a public relations v obchodní společnosti Migatronic CZ, a. s., Teplice}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/1o4do3/.
Jak správně citovat práci
BŽOCH, Jaroslav. Zvyšování publicity a public relations v obchodní společnosti Migatronic CZ, a. s., Teplice. Ústí nad Labem, 2009. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Michaela Drdová -
The role of social media in on-line marketing
Adéla Vlasáková -
Love and Tears: Emotions on Media as a Part of Marketing
Daniele Loi -
FFF tisk s různými typy filamentů
Jáchym Hammer -
3D tisk ve zdravotnictví
Petr Rys -
3D tisk a možnosti jeho zařazení do vzdělávání na základní škole
Martin Daňhel -
Chlorofylní tisk
Lenka Vaníčková -
Konstrukční návrh extruzní linky pro recyklaci filamentu pro 3D tisk
David Bírovka