Analýza spotřebitelského chování na trhu s hodinkami – Adéla Nováková
Adéla Nováková
Bachelor's thesis
Analýza spotřebitelského chování na trhu s hodinkami
Consumer Behaviour Analysis in the Watch Market
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývala analýzou spotřebitelského chování na trhu s hodinkami. Cílem práce bylo zjistit, zda jsou mezi spotřebiteli oblíbenější klasické hodinky, které ukazují pouze čas, nebo hodinky chytré, které dokáží měřit sportovní aktivity či spánek. Sběr dat proběhl pomocí metodiky CAWI, která probíhala na internetu prostřednictvím dotazníkového šetření, ke kterému byly využity Formuláře …moreAbstract:
This bachelor thesis dealt with the analysis of consumer behavior on the watch market. The aim of the thesis was to find out whether classic watches that only show time or smart watches that can measure sports activities or sleep are more popular among consumers. Data collection was carried out using the CAWI methodology, which was took place on the internet through a questionnaire survey using Google …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/149340
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2023
- Supervisor: Lenka Švajdová
- Reader: Šárka Zapletalová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Marketing / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Analýza trhu s chytrými hodinkami
Pavel Bartoš -
Rozbor aktuálnej situácie na hodinárskom trhu s pomocou vybraných firiem
Martin Sikora -
Health watch: design of a new prototype
Visart Shahu -
INGO's and public management: the case of Human Rights Watch
Jörn Tobias Brüggemann