Využití zážitkové pedagogiky v oblasti regionální vlastivědy na prvním stupni ZŠ – Anna DOSTÁLOVÁ
Anna DOSTÁLOVÁ
Master's thesis
Využití zážitkové pedagogiky v oblasti regionální vlastivědy na prvním stupni ZŠ
The use of experiential learning in regional homeland studies at Primary Schools
Anotácia:
Tato diplomová práce je zaměřena na využití zážitkové pedagogiky v oblasti regionální vlastivědy. Teoretická část blíže seznamuje s vlastivědou jakožto vyučovacím předmětem, učivem o regionu a zážitkovou pedagogikou. V empirické části je prostřednictvím dotazníkového šetření zjišťováno, zda učitelé 1. stupně ZŠ metodu zážitkové pedagogiky při učivu o regionu využívají.Abstract:
This Diploma Thesis is focused on use of experiential learning in regional homeland studies. The theoretical part acquaints with homeland studies as a subject, learning about the region and experiantial pedagogy. In the empirical part, through a questionnaire survey, it is detected whether primary school teachers use the method of experiential learning when teaching about the region.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Alena Vavrdová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOSTÁLOVÁ, Anna. Využití zážitkové pedagogiky v oblasti regionální vlastivědy na prvním stupni ZŠ. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching primary school classes 1 through 5
Práce na příbuzné téma
-
Učivo o teritoriálních dialektech v hodinách českého jazyka
Petra JANÍKOVÁ -
Projektové vyučování ve vlastivědě se zaměřením na učení o regionu Jeseníky
Ivana MIČKEROVÁ -
Vnímání města Žďár nad Sázavou žáky místní základní školy a jejich povědomí o tomto městě a jeho blízkém okolí
Klára Dostálová -
Didaktická transformace tématu Ochrana přírody v regionu školy
Klára Konečná -
Podoba postojů v RVP ZV
Monika Soudková -
Hra jako metoda výuky v hodinách českého jazyka na ZŠ v souladu s RVP ZV
Markéta DOLEŽALOVÁ -
Ověřování vybraného očekávaného výstupu z RVP ZV v praxi (komunikační a slohová výchova)
Veronika Vyoralová -
Ověřování vybraného očekávaného výstupu z RVP ZV v praxi (komunikační a slohová výchova)
Jana Brůnová
Názov
Vložil
Vložené
Práva