Marketingový plán na zvýšení objemu zisku – Ing. Eva Kudrnová
Ing. Eva Kudrnová
Master's thesis
Marketingový plán na zvýšení objemu zisku
Marketing plan for profit volume increase
Anotácia:
Předmětem diplomové práce „Marketingový plán na zvýšení objemu zisku“ je analýza produktu – mikrochladiče - akciové společnosti Chladicí věže Praha spolu s návrhy a doporučeními pro zvýšení objemu zisku. V první části diplomové je popsán proces plánování, dále pak popis jednotlivých analytických nástrojů a marketingového plánu. Druhá část je již zaměřena na firmu Chladicí věže Praha, konkrétně na její …viacAbstract:
The subject of the Graduation Theses "Marketing Plan for Profit Volume Increase" is an analysis of the Microcooler - a product of Chladicí věže Praha - Cooling Towers Prague Company, together with suggestions and recommendations for profit volume increase. In the first part of the Graduation Theses has been described the process of planning and then the description of each analytical appliance and …viacKľúčové slová
Marketingový plán Proces plánování STEEP faktory Třístupňová analýza Marketingový mix Matice bostonské konzultační skupiny Asoffova matice Životní cyklus SWOT analýza Mikrochladič Marketing plan Planning process STEEP faktors Three-stage analysis Marketing mix BCG matrix Asoff´s matrix Life cycle SWOT analysis Microcooler
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g1t02/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2008
- Vedúci: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Proces změny územního plánu a změna užívání pozemku
David Man -
Proces komunitního plánování statutárního města Opavy a jeho vývoj ve vybraných oblastech
Petra Konečná -
Proces územního plánování a tvorba územního plánu města Olomouce.
Anna LAJČÍKOVÁ -
Marketingový program v komerčních aktivitách hotelu Four Seasons po pandemii Covid-19
Daria Bespalova -
Životní cyklus produktu
Alena Povolná -
Životní cyklus produktu
Anis Habib -
Životní cyklus produktů a ekonomická situace podniku
Tatiana Ovečková -
Analýza životního cyklu produktu a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu
Pavla Štrachová