Bc. Eliška Jahodová

Diplomová práce

Influencing on social media

Influencing on social media
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na Influencer Marketing a jeho sílu ve vztahu k podnikání. Popisuje přehled digitálního marketingu, sociálních médií a detailů zaměřených na Influencer Marketing zejména na Instagramu. Cílem práce je zjistit, která marketingová strategie funguje nejlépe funguje pro taneční studio a jak lze pomocí influencer marketing dosáhnout lepších výsledků.
Abstract:
The thesis focuses on an outlook towards the Influencer Marketing and its strength in a relation to a business. Describing an overview of digital marketing, social media and detaily focusing on Influencer Marketing especially on Instagram. The aim of a thesis's s analysis is to find out which marketing strategy works the best for a dance studio and how can influencer marketing be used to emphasize …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
  • Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
  • Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication