Bc. Eliška Jahodová

Master's thesis

Influencing on social media

Influencing on social media
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na Influencer Marketing a jeho sílu ve vztahu k podnikání. Popisuje přehled digitálního marketingu, sociálních médií a detailů zaměřených na Influencer Marketing zejména na Instagramu. Cílem práce je zjistit, která marketingová strategie funguje nejlépe funguje pro taneční studio a jak lze pomocí influencer marketing dosáhnout lepších výsledků.
Abstract:
The thesis focuses on an outlook towards the Influencer Marketing and its strength in a relation to a business. Describing an overview of digital marketing, social media and detaily focusing on Influencer Marketing especially on Instagram. The aim of a thesis's s analysis is to find out which marketing strategy works the best for a dance studio and how can influencer marketing be used to emphasize …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2019
  • Supervisor: Mgr. Pavel Kotyza
  • Reader: PhDr. Ladislava Knihová, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní