Krize jako příležitost k růstu prostřednictvím obchodní expanze v praxi podniku – Bc. Elena Vasilová
Bc. Elena Vasilová
Bakalářská práce
Krize jako příležitost k růstu prostřednictvím obchodní expanze v praxi podniku
Crisis as an opportunity for growth through business expansion in the practice of the enterprise
Anotace:
Cílem této práce je zkoumat krizi jako příležitost k růstu prostřednictvím obchodní expanze v praxi podniku, konkrétně ve firmě Iterait a.s. Ve své práci zhodnotím, zda v rámci krize z celosvětové pandemie koronaviru vznikla pro společnost Iterait a.s. nová příležitost k obchodnímu růstu firmy a jak firma tuto příležitost využila ke svému růstu. V teoretické části popíšu co to krize je, typy krizí …víceAbstract:
The aim of this thesis is to investigate the crisis as an opportunity for growth through business expansion in the practice of the company, specifically in Iterait a.s. In my thesis, I evaluate whether the crisis from the global coronavirus pandemic created a new opportunity for business growth for Iterait a.s. and how the firm used this opportunity to grow. In the theoretical part, I describe what …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zcuhy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2022
- Vedoucí: Ing. Patricia Jakešová
- Oponent: Ing. Lukáš Blažek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Umělá inteligence v moderním marketingu –analýza vybraných případů
Caroline Novitskaia -
Využití umělé inteligence v řízení vztahů se zákazníkem v marketingu
Daria Valueva -
VYUŽITÍ UMĚLÉ INTELIGENCE V MARKETINGU
Tereza Hudcová -
Perspektivy umělé inteligence v mezinárodním marketingu
Andrea Zelinková -
VYUŽITÍ UMĚLÉ INTELIGENCE V MARKETINGU
Daria Lukyanenko -
Využití umělé inteligence v řízení vztahů se zákazníkem (v obchodě, v marketingu…)
Jan Blahník -
Digitalizace života a umělá inteligence – pokrok nebo apokalypsa?
Kryštof Rožek -
Analýza využití umělé inteligence v digitálním marketingu
Natalie Sýkorová