Bc. Kamil KÝR
Master's thesis
Estetická funkce outdoorové reklamy
Aestetic Function of Outdoor Advertisement
Abstract:
V současné postmoderní společnosti trpící přemírou lákavých informací se zdá schopnost zaujmout příjemce jako jedna z klíčových. Do marketingových komunikací výrazně zasahuje estetická funkce, která tuto schopnost obstarává. Nejinak je tomu i u outdoorové reklamy, specifického média komunikačního mixu. Tato práce zkoumá a popisuje, jakým způsobem se projevuje estetická funkce v outdoorové reklamě, …moreAbstract:
At present, postmodern society suffering from an excess of tempting information it appears to take the ability of the recipient as one of the key elements. The marketing communications are significantly affected by aesthetic function which caters to this ability. So it exists even within outdoor advertising, a very specific kind of communication mix. This thesis examines and describes how the aesthetic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 9. 2011
Identifier:
22378
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KÝR, Kamil. Estetická funkce outdoorové reklamy. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Estetické aspekty v reklamách společnosti The Coca-Cola Company
Nicole Žďárská -
Orchestration of hardware devices for outdoor games
Tomáš Rohlínek -
Using Outdoor Environment in English Language Teaching
Kateřina Janáková -
Vnímání outdoor reklamy vybranými cílovými skupinami obyvatel České republiky
Radim SMIČEK -
Tvorba marketingové strategie pro festival Outdoor Rave
Dominika Lakomá -
Systematické review studií zabývajících se fenoménem flow v Outdoor Education
Rostislav DRÁBEK -
Koncepční vymezení obsahu postgraduální přípravy pro pozici APA outdoor specialista
Ivana WENGRYNOVÁ -
Mechanism of corrosion protection of steel by duplex coatings during long-term outdoor exposure
Mehrdad Zia Hoseinpoor