Bc. Markéta Habadová

Diplomová práce

Analýza silných a slabých stránek činnosti podnikatelského subjektu a vlivů vnějšího marketingového prostředí

An analysis of strong and weak sides of a company and its external marketing influences
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou silných a slabých stránek Českých aerolinií a vlivů vnějšího marketingového prostředí. Vedlejším cílem je na základě skutečností vyplývajících z jednotlivých analýz získat potřebné informace, které buď vyvrátí, nebo potvrdí hypotézy o současném i budoucím stavu Českých aerolinií. V teoretické části je pozornost věnována především klíčovým tématům z oblasti marketingu …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the analysis of strengths and weaknesses of Czech Airlines and influences of external marketing environment. The aim is to prove or disprove the diploma hypothesis about the current state and the future of Czech Airlines on the basis of the findings. In the theoretical part of the thesis the main attention is paid to marketing and analytical activity and its means, such …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2012
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní