Ing. Zuzana Matějková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace a veřejné mínění

The marketing communication and public opinion
Anotace:
Téma mé bakalářské práce je Marketingová komunikace a veřejné mínění. Jedná se o jev ekonomický a sociologický, které se navzájem ovlivňují. Odborníci pracující s marketingovou komunikací často vychází především z průzkumů veřejného mínění, aby správně a efektivně zacílili působení svých reklamní kampaní. V této práci se budu zabývat povědomím české veřejnosti o vybrané módní značce a reklamou, která …více
Abstract:
The topics of my Bachelor´s work are marketing communication and public opinion. Two interesting phenomena influence this study – economic and socilogical. The experts mainly used surveys of public opinion as the basis of their marketing communication, to ensure their advertising campaigns are effectively targeted. In my work I will examine how the perceptions of the Czech public about fashion are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2011
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: Dr. Ján Mišovič, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní