Bc. Andrea Vokálová

Master's thesis

Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce

The role of marketing communication in municipality marketing management
Abstract:
Diplomová práce se zabývá úlohou marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce. Definuje marketing měst a obcí a jeho nástroje marketingového a komunikačního mixu. Poznatky této problematiky jsou dále aplikovány na město Hostivice. V konečné fázi diplomová práce hodnotí a navrhuje vhodná opatření ke zlepšení marketingové komunikace města Hostivice.
Abstract:
This diploma thesis deals with the role of marketing communication in the marketing management of the city and municipality. It defines the municipality marketing management and its tools of the marketing and communication mix. The findings of this phenomena are then practically applied with a particular town Hostivice as the municipality with the extended competence. At the end of the thesis, the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: PhDr. Adolf Vodrážka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní