Uvádění začínající učitelky mateřské školy – Bc. Alžběta BRZEZINOVÁ
Bc. Alžběta BRZEZINOVÁ
Master's thesis
Uvádění začínající učitelky mateřské školy
Placing of beginners teacher in the kindergarten
Abstract:
Diplomová práce se zabývá uváděním začínající učitelky mateřské školy do praxe. První kapitola pojednává o samotné učitelce mateřské školy, její kvalifikaci, kompetencích. Zároveň zde je charakterizována začínající učitelka a uvádějící učitelka. Druhá kapitola se zaměřuje na vstup začínající učitelky do praxe, její činnost a adaptaci. Stěžejní částí je podkapitola zaměřující se přímo na uvádění začínající …moreAbstract:
This diploma thesis deals with a placing of a beginning teacher in the kindergarten into practice. The first chapter studies the kindergarten teacher itself, it´s qualification and competences. At the same time, concepts of both a beginning teacher and also an introducing teacher are characterized here. The second chapter is focused on a start of practice for a beginning teacher, it´s activity and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 3. 2015
Accessible from:: 25. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: doc. PaedDr. Radmila Burkovičová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BRZEZINOVÁ, Alžběta. Uvádění začínající učitelky mateřské školy. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.3.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 3. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Specialization - Pedagogy / Pedagogika předškolního věku
Theses on a related topic
-
Role uvádějící učitelky mateřské školy v profesním růstu začínající učitelky mateřské školy
Iveta DOŠKOVÁ -
Začínající učitelka - učitel v mateřské škole
Kateřina Kastnarová -
Začínající učitelka v mateřské škole
Monika Janíčková -
Reflexe zkušeností učitelek mateřských škol s různou úrovní kvalifikace
Pavlína Piroutková -
Připravenost na profesi učitele mateřské školy s různou úrovní kvalifikace
Terezie Molíková -
Možnosti zvyšování kvalifikace zaměstnanců ve vybraném oboru
Kristýna Stuchlíková