Aktivity ve výuce čtení u žáků 2. - 3. ročníku ZŠ – Helena Matějová
Helena Matějová
Master's thesis
Aktivity ve výuce čtení u žáků 2. - 3. ročníku ZŠ
Activities in Teaching Reading to Pupils of 2nd - 3rd Grades of Primary Schools
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá rozvojem čtenářské gramotnosti u žáků na 1. stupni ZŠ. Práce v úvodu vysvětlí pojmy čtenářství, kritické myšlení a koncepci výuky čtení v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání (RVP ZV). Dále se zaměřuje na ontogenezi žáka mladšího školního věku. Hlavní náplní praktické části je zpracování a realizace čtenářských metod ve druhém a třetím ročníku s návazností …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the development of the pupil´s reading literacy of primary school. The introduction explains the concepts of reading, critical thinking and the conception of the Framework Educational Program for Basic Education (FEP BE). Next it will focus on the ontogenesis of a younger school-age student. The main part of the practical part is the elaboration and realization of reading …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5533
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2018
- Vedúci: Mgr. Iva Košek Bartošová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Marta Faberová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Metody čtení textu a jejich vliv na porozumění obsahu u žáků 1. stupně ZŠ
Barbora Vrbová -
Metody a strategie kritického myšlení ve výuce mateřského jazyka na 1. st. ZŠ
Veronika Čížová -
Podpora čtenářství u dětí mladšího školního věku ve školní družině
Martina Vítečková -
Podpora čtenářské gramotnosti se zaměřením na problematické hlásky u dětí předškolního a mladšího školního věku
Nikola Havlová -
Rozvoj čtenářské gramotnosti u žáků mladšího školního věku s využitím metod RWCT
Magdaléna KANTOROVÁ -
Čtenářské prekoncepty žáků mladšího školního věku a jejich úloha v rozvoji dětského čtenářství
Magdaléna PAWLASOVÁ -
Rozvíjení čtenářské gramotnosti v předškolním a mladším školním věku
Olga TAUŠNEROVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva