Památky průmyslové revoluce ve výuce dějepisu ZŠ: Zbrojovka Brno – Bc. Kateřina Dalecká
Bc. Kateřina Dalecká
Diplomová práce
Památky průmyslové revoluce ve výuce dějepisu ZŠ: Zbrojovka Brno
Monuments industrial revolution in historical education elementary school: Zbrojovka Brno
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá didaktickým experimentem, respektive jeho pilotní sondou, porovnávající dvě skupiny žáků 8. a 9. tříd dvou ZŠ v okolí bývalé Zbrojovky Brno na základě didaktického testu. Výzkumu se zúčastnilo celkem 91 respondentů. Smyslem didaktického experimentu bylo především zjištění, zda je možné podle zvolených inovativních výukových metod v budoucnu prezentovat téma historie Zbrojovky …víceAbstract:
This diploma thesis deals with a didactic experiment, or its pilot test, comparing two groups of pupils 8th and 9th classes of two elementary schools near the former Zbrojovka Brno based on didactic test. Participated in the research were 91 respondents. A purpose of the didactic experiment was primarily to determine whether it is possible for selected innovative teaching methods in the future to present …víceKlíčová slova
didaktický experiment pilotní sonda experimentální skupina kontrolní skupina 8. a 9. třídy základní školy Zbrojovka Brno výuková metoda inovace dosažení vyšších výsledků didactic experiment pilot probe experimental group control group 8th and 9th class of elementary school teaching method innovation achievement of higher results
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u8iyk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2014
- Vedoucí: PhDr. Kamil Štěpánek, CSc.
- Oponent: prof. PhDr. Jaroslav Vaculík, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství německého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Srozumitelnost příkladových lexikálních jednotek ve vybraných pracovních sešitech českého jazyka pro 8. a 9. třídu ZŠ a odpovídající ročníky gymnázií
Tereza Ježková -
Kouření u žáků 8. a 9. tříd základní školy
Pavla Bočková -
Informační gramotnost se zaměřením na hodnocení informací žáky 8. a 9. ročníků základních škol
Natálie Fábry -
Efekty ve výuce zlomků zjišťované u žáků 8. a 9. ročníku ZŠ
Nicole Melicharová -
Interpretace netypických pohřbů v 8./9. až 12. století v Čechách, na Moravě a jihozápadním Slovensku.
Jana Večeřová -
Utváření identity a kariérová výchova žáků 8. a 9. tříd ZŠ. Analýza zkušenosti se zážitkovým programem
Andrea Špoková -
Etická výchova mezi rodinou a školou aneb etika očima žáků 8. a 9. tříd základní školy
Jana Vaňková -
Parents’ Home Involvement for Children’s School Achievement: Case of Shan Parents, Socialization and Cultural Capital influence Children’s education in Chiang mai, Thailand
Amphika Ananta