Komunikační strategie firmy na zahraničním trhu – Kateřina Třmínková
Kateřina Třmínková
Bakalářská práce
Komunikační strategie firmy na zahraničním trhu
Communication startegy of company on foreign trade
Anotace:
Bakalářská práce zaměřuje svou pozornost na problematiku komunikační strategie firmy na zahraničním trhu. K její realizaci je důležité vhodně zkombinovat nástroje komunikačního mixu, které se následně musí náležitě doplnit o mediální mix. Varianty pak záleží na oboru podnikání společnosti, na její cílové skupině a na kultuře a zvyklostech země, kde působí. Právě kulturní odlišnosti hrají v této bakalářské …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on issues of communication strategy of company on foreign trade. For its realization it's important to combine instruments of communication mix suitably, which then have to be accompanied by proper media mix. The variants depend on line of business of the company, its target group and on culture and customs of the country, where it operates. Cultural differences play an …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Třmínková, Kateřina. Komunikační strategie firmy na zahraničním trhu. Liberec, 2022. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Prezentace genderových rolí v hrané a animované verzi Krásky a zvířete od Walta Disneyho a jejich porovnání (diskurzivní analýza)
Michaela Střížová -
Pedagogové vedoucí školní noviny a jejich pojetí mediální gramotnosti, mediální výchovy a žákovského média
Lenka Kružíková -
„Osvobozená vesnice“. Mediální obraz venkova a venkovanů na stránkách Rudého práva a Lidové demokracie v letech 1945-1946
Lenka Malá -
Mediální plánování malých a středních podniků
Anastasie Kyryčuková -
Mobilizace veřejnosti a kontrola přístupu k dění na bojišti: role médií v moderním a postmoderním válčení optikou mediálních studií a vojenské vědy
Natálie Hanáková -
Mediálny obraz detí, mládeže a mladých ľudí žijúcich v tábore socializmu a tábore "imperializmu" v Smene a Mladej fronte v rokoch 1953 – 1968
Lucia Hrnčiarová -
Souvislost sledování materiálů zobrazujících násilí a sex na internetu s vybranými aspekty prožívání a rizikového chování v mladší a střední adolescenci
Jiří Kasala -
10 let v Unii a životy Čechů - série feature a reportáží pro týdeník Respekt
Martin Vojáček
Název
Vložil
Vloženo
Práva