Ing. Nicola Kopčová

Diplomová práce

Marketingová kampaň konkrétního produktu a návrh komunikačního mixu

Specific Product Marketing Campaign and Proposed Communication Mix
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zavedením nového produktu na trh a sestavením komunikačního mixu. Novým zavedeným produktem je Frisco Spritz, který je novou příchutí produktu Frisco. Frisco je jeden z nejoblíbenějších alkoholických ciderů v České republice. Hlavním cílem práce je sestavení a analýza komunikačního mixu marketingové kampaně pro nový produkt Frisco Spritz a následný návrh komunikační strategie …více
Abstract:
The thesis deals with the launch of a new product in the market and its most appropriate communication mix. The new product is Frisco Spritz which introduces a new flavour into one of the most popular alcoholic ciders in the Czech Republic. The main aim of the thesis is to design a communication mix as part of the marketing campaign for the following year based on the marketing mix analysis, and on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 6. 2020
  • Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní